به مناسبت رور جهانی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت؛

دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

صفحه اقتصاد - دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، به مناسبت۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیداری صمیمانه با همکاران اداره روابط

دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

صفحه اقتصاد - دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، به مناسبت۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیداری صمیمانه با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات از زحمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، بهاروندی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: نام گذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات، نشان دهنده اهمیت و نقش ارتباطات در دنیای امروز است. وسایل ارتباط جمعی نقش بی بدیلی را در دنیای امروز ایفا می‌کنند و اصولاً در فرایند توسعه به ویژه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… نقش تسهیل گری را ایفا می‌کنند و به همین دلیل حوزه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی نسبت به گذشته اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
بهاروندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدرت و نقش رسانه‌ها در جریان سازی رسانه‌ای تصریح کرد: رسانه‌ها در جوامع امروز بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مخاطب خود را متقاعد و با خود همراه کنند و در بسیاری از معادلات سیاسی، اجتماعی و… نقش بسیار موثری را ایفا کنند. جریان سازی رسانه‌ای همواره تخریبی و منفی نیست، بلکه در برخی موارد این جریان سازی به تشویق، تهییج و مشارکت مخاطبان در انجام امور مثبت و توسعه‌ای می‌انجامد.

بهاروندی با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها صریح کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان چشم و گوش سازمان‌ها در بیان و انعکاس واقعیت‌ها و فعالیت‌ها عمل می‌کنند و در واقع به‌نوعی ویترین و پیشانی سازمان هستند. به تعبیر دیگر روابط عمومی‌ها وظیفه‌دارند چشم‌انداز، اهداف، اقدامات و عملکرد سازمان را به اطلاع ذی‌نفعان و آحاد مردم برسانند و همچنین این توانایی را داشته باشند تا انتقادات، نظرات و انتظارات درون و برون‌سازمانی را به‌طور صحیح و با رعایت امانت در اختیار مدیران ارشد قرار دهند تا در فرآیند تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.
بهاروندی همچنین تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار زیادی در معرفی برند یک سازمان دارند و می‌توانند با معرفی کامل خدمات، محصولات و همچنین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان نقش خود را در این زمینه به‌خوبی ایفا کنند.
وی در پایان با تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران اداره روابط عمومی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، کامل و همه‌جانبه توسط شما همکاران عزیز موجب خواهد شد تا برند بانک سبز کارآفرین که در شبکه بانکی و نزد مشتریان خود به خوش‌نامی، شفافیت، قانون‌مداری و…مطرح است، بیش از گذشته در جامعه شناخته و با توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات به طیف وسیع‌تری از مردم نقش بیشتری را در شبکه بانکی ایفا کند.
شایان‌ذکر است در ابتدای این نشست صمیمی، میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک، گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره در سال گذشته ارائه کرد و در پایان این نشست دکتر بهاروندی با اهدای لوح یاد بود از زحمات همکاران این اداره تقدیر به عمل آورد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار