در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی صورت گرفت؛
اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن
در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی، با رای هیات داوران ، نشان عالی ارتباطات رسانهای به امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن تعلق گرفت.
دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی به عنوان فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و تجارب با حضور دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت، جمعی از استادان برجسته، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابطعمومی، هوش مصنوعی و تحولات نوین این عرصه، در روز بیست و سوم خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.
به گزارش هیبنا؛ در این اجلاس دکتر خلجی ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط بیشتر و موثرتر روابطعمومیها و لزوم پژوهش و نظریهپردازی در این حوزه بر مبنای دانش تخصصی روز گفت: نقش مدیران دستگاهها در موفقیت روابط عمومیها و فرایند ارتباطی و اطلاع رسانی دستگاه بسیار کلیدی و موثر است؛ چرا که نگرش و درک یک مدیر از جایگاه افکار عمومی و نقش تبلیغات در زیست بوم امروز، الزام و اقتضای تحول در این عرصه است.
این همایش با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابطعمومی در ایران برگزار و در آن به موضوعات مهمی همچون الگوی مدیریت توجه در روابطعمومی، مدیریت چالشهای جذب و نگهداشت استعدادها در روابطعمومی، نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات درونسازمانی، تعامل انسانی در دنیای هوش مصنوعی، روابطعمومیاثرگذار در شبکههای اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی و ... پرداخته شد.
در پایان این اجلاس از روابط عمومیهای برتر در حوزههای گوناگون اطلاعرسانی و ارتباطات که با ارسال آثار و عملکرد خود مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته و حائز رتبه شده بودند، قدردانی شد.
نظر شما