مدارک دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان

نحوه ثبت نام وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی + زمان ثبت نام وام بازنشستگان

مدارک دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان، در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان

نحوه ثبت نام وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی + زمان ثبت نام وام بازنشستگان

در این مطلب از صفحه اقتصاد به توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی و زمان ثبت نام وام بازنشستگان پرداخته شده است.
ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز از امروز آغاز شد.
روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی که هر یک از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند، از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار گرفت.

تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین‌اجتماعی در این مرحله به بازنشستگان واجد شرایط سراسر کشور پرداخت می‌شود و برای هر شهرستان متناسب با تعداد بازنشستگان، سهمیه مشخصی تعیین شده و در هر شهرستان تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود.

با توجه به محدودیت منابع و وجود متقاضیان فراوان برای دریافت تسهیلات؛ بازنشستگانی که سن آنها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است و دارای حداقل دو فرزند تحت‌تکفل هستند و طی دو سال گذشته نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند، در این مرحله امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

نحوه ثبت نام وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی

نحوه ثبت نام وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از پیش ثبت‌نام کرده باشند و داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و فراهم بودن امکان قانونی کسر اقساط براساس شرایط حقوق دریافتی از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات اعلام شده است.

گفتنی است این سامانه تا پایان روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

متقاضیان این تسهیلات لازم است در مدت زمانی مشخص‌شده، پس از ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی؛ در منوی مستمری بگیران گزینه ثبت درخواست تسهیلات را انتخاب کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه