رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری:

توسعه محصولات بیمه ای با استفاده از فناوری باید در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی باشد

دکتر زمانیان، توسعه نوآوری اجتماعی و استفاده از ظرفیت نهاد بیمه گری را عامل گفتمان خدمت رسانی به مردم دانست.

توسعه محصولات بیمه ای با استفاده از فناوری باید در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی باشد
صفحه اقتصاد -

دکتر مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در اولین نشست راهبردی و تخصصی فعالان حوزه اینشورتک درصنعت بیمه که به همت معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی برگزار شد، با تاکید بر نقش نوآوری اجتماعی در صنعت بیمه افزود: بیمه ها می توانند از طریق اصلاح فرایندهای منجر به خدمت رسانی بهینه به مردم، گفتمان دولت سیزدهم را پر رنگ تر نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، وی در ادامه خواهان توسعه محصولات بیمه ای در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی آنها شد و گفت: اینشورتک ها علاوه بر توسعه و خلق محصولات جدید بیمه ای و ارتقای ارزش افزوده باید به ارتقا کیفیت زندگی مردم کمک کنند و به اصلاح رفتارهای اجتماعی مردم در سطح جامعه بپردازند.

دکتر زمانیان افزود: صنعت بیمه باید از ظرفیت های اکوسیستم نوآوری برای توسعه این صنعت بهره گیرد و زمینه مشارکت مردم در مسائل بیمه‌ای فراهم شود و از نخبگان جامعه برای رشد نوآوری در این صنعت استفاده شود.

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، توسعه نوآوری اجتماعی و استفاده از ظرفیت نهاد بیمه گری را عامل گفتمان خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: باید از مشارکت مردم در تبدیل ظرفیتهای بالقوه صنعت بیمه به بالفعل و تحقق خیر جمعی و افزایش سرمایه اجتماعی بهره گیریم و صنعت بیمه می تواند با بکارگیری فناوری، ثمرات قابل توجهی برای کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیمه باید رفتارهای اجتماعی مردم را با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، اصلاح  و رفتارهای مخاطره آمیز به ارزش بیمه‌ای تبدیل کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه