در نمایشگاه اتوشو تبریز انجام شد:
دریافت نظرات بازدیدکنندگان محصولات سایپا به منظور ارتقا سطح کیفی محصولات
در سومین نمایشگاه بینالمللی تخصصی اتوشو تبریز، گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات و سنجش افکار عمومی نسبت به محصولات جدید، اقدام به نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه سایپا کرد.
مدیریت مطالعات راهبردی و رسانه گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بینالمللی تخصصی اتوشو تبریز به منظور دریافت نقطه نظرات بازدیدکنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام به انجام نظرسنجی و رضایتسنجی کرده است که پس از تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، نتایج آن جهت بهرهبرداری در اختیار واحدهای مرتبط قرار داده خواهد شد.
به گزارش سایپانیوز، در این نمایشگاه نظرسنجی مختلف در خصوص سبک زندگی، عادات رسانه ای مشتریان و رضایتسنجی از محصولاتی نظیر شاهین اتوماتیک، زوتی DL۵، اطلس، سهند، کوییک GX، چانگان CS۳۵ پلاس، چانگان CS۵۵ پلاس و سیلک، انجام می شود.
علاوه بر این در این نمایشگاه برای سه خودرو شاهین اتوماتیک، اطلس و زوتی DL۵ تست رانندگی انجام می شود که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه شده و پس از انجام تست از افراد نظرسنجی عملی (داینامیک) و تئوری (استاتیک) محصولات مذکور صورت می پذیرد.
همچنین برای اولین بار در نمایشگاه تبریز محصولات برقی گروه خودروسازی سایپا نظیر: چانگان E-STAR و EADO، سینوگلد، SL۰۳ و اطلس برقی در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت و نظرات آنها در خصوص محصولات نامبرده شده نیز از طریق پرسشنامههای افکارسنجی مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بینالمللی اتوشو تبریز در سالن پروین اعتصامی، تا ۱۵ دیماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عموم و علاقهمندان به صنعت خودرو است.
نظر شما