رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا

طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ گروه خودروسازی سایپا با رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشتریان به پایان رسید.

رضایت بیش از 90 درصدی مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا
صفحه اقتصاد -

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، رضایت ۹۱.۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳.۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.

به گزارش سایپانیوز، علاوه بر این پاسخگویی ۹۹.۷ درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی سال جاری ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده اند.

لازم به ذکر است در این طرح، ۴۵۴ نمایندگی و ۵۴۷ واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار