سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین دریافت کرد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از ایدرو؛ عصر روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.

در این همایش پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین(کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین(کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیات داوران، روابط عمومی ایدرو به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR و کسب ۷۴۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و ۵ ستاره به عنوان روابط‌عمومی سرآمد در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار