مشارکت در کنار شرکای تجاری نوعی برندسازی است
شاهین طبری، رییس هیئتمدیره و مؤسس شرکت چارگون، مشارکت با مشتریان را یکی از اصول اساسی برندسازی و فعالیت در فضای کسبوکار امروز عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار صفحه اقتصاد، شاهین طبری در حاشیه نمایشگاه ایران متافو که در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود، اظهار داشت: «یکی از بزرگترین اقدامات یک شرکت، مشارکت با شرکای تجاری در راستای منافع مشترک است.»
وی با تأکید بر اینکه ارتباط مستمر با مشتری یکی از اصول کلیدی هر کسبوکار است که همراه با بهرهگیری از فناوری ارزش بیشتری پیدا میکند، تصریح کرد: «همه کسبوکارهایی که با آنها همکاری داریم، مشتریان برجستهای هستند که برای تمام فعالیتهایشان سازوکارهای خاصی تعریف کردهاند.»
مؤسس شرکت چارگون همچنین خاطرنشان کرد: «چرخه بلوغ نرمافزار نشان میدهد که از دید مشتری، یک ایده میتواند به ارائه یک محصول منجر شود. به همین منظور، برای پشتیبانی و حمایت از مشتری میتوان شرایطی ایجاد کرد که ارتباط با مشتریان به صورت مستمر حفظ شود.»
طبری ادامه داد: «نسخه زاگرس شرکت چارگون با تمرکز ویژه بر کاربردپذیری طراحی شده است، به طوری که تجربه کاربری این سیستم بسیار جذابتر و دلنشینتر شده است.»
وی به سطح بلوغ شرکتهای حاضر در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: «شرکتهای حاضر در نمایشگاه در سطح ۴ بلوغ قرار دارند، به این معنا که برای اکثر فعالیتهای خود فرآیند مشخصی دارند. سطح ۵ بلوغ نیز وجود دارد که پیشرفتهتر است و نشاندهنده تکامل بیشتر است.»
طبری افزود: «بر این اساس، باید از سازمانها حمایت کرد تا فرآیند یادگیری بهتری داشته باشند، تصمیمات ماندگارتری بگیرند و عملکرد مطلوبتری ارائه دهند. ما با همراهی این سازمانها، به آنها کمک میکنیم از سطح 4 به سطح 5 فناوری ارتقا یابند.»
نظر شما