در سهشنبههای پاسخگویی مطرح شد:
در کوتاهترین زمان نماینده بیمه رازی شوید
صفحه اقتصاد - مهمانهای شصت و یکمین سهشنبههای پاسخگویی بر این عقیدهاند که بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ با جذب نماینده جدید توان دستیابی به اهداف خود همچون ارائه
صفحه اقتصاد - مهمانهای شصت و یکمین سهشنبههای پاسخگویی بر این عقیدهاند که بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ با جذب نماینده جدید توان دستیابی به اهداف خود همچون ارائه خدمات نوین بیمهای را بیش از پیش خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، شصت و یکمین سهشنبههای پاسخگویی با رویکردی جدید و با حضور داود دولتخواه- رئیس اداره راهبری امور شعب و حسین شعبانیپور- رئیس اداره نظارت بر امور شعب بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد که فصلی جدید برای سهشنبههای پاسخگویی با هدف توجه به جایگاه سرمایه انسانی آغاز شده است، داود دولتخواه گفت: در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده شرکت، مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران باید توسعه شبکه فروش و نمایندگان را با جدیت پیگیری کند که یکی از اقدامات جذب ۱۸۳۳ نماینده جدید است.
او ادامه داد: بررسیها نشان از آن دارد که در سال گذشته در سطح صنعت بیمه جذب نماینده با افت همراه بوده و این در حالی است که بیمه رازی با استفاده از تمام ظرفیت خود رشد قابل توجهی در این زمینه به ثبت رسانده است.
این عضو خانواده بیمه رازی خاطرنشان کرد: رشد بیمه رازی در سال ۱۴۰۱ در حوزه جذب نماینده ۱۹ درصد بیشتر از میانگین صنعت بیمه بوده و این موضوع عاملی شد تا بیمه رازی در تمام شهرستانهای کشور دارای شبکه فروش و نمایندگی باشد.
در ادامه حسین شعبانیپور بیان کرد: در جذب نماینده از روش و شیوههای نوین به جای شیوههای سنتی استفاده شد و جامعه هدف با جزئیات بیشتری مورد مطالعه و پایش قرار گرفت.
او افزود: استفاده از ظرفیتهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هر استان و شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و در برخی از شهرها و نواحی که گستره نمایندگی و شبکه فروش کم بود با تکیه بر ظرفیتهای بیمه رازی و تقویت نقاط قوت شرکت، تعداد نمایندگان در سطح کشور به میزان مطلوبی افزایش یافت.
این عضو خانواده بیمه رازی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف بیمه رازی ارائه خدمات مطلوب و نوین است، گفت: یکی از راههای دستیابی به ارائه خدمات نوین، توسعه شبکه فروش است که در این مسیر شعب جدیدی همچون ماهشهر و شاهرود افتتاح شد.
شعبانیپور تصریح کرد: در سال جاری مدیریت امور شعب، فصل جدیدی از هویت بخشی به راهبران فروش شعب را ابلاغ کرد و در هفته گذشته اولین جسه حضوری برگزار شد و در این جلسه، بار دیگر برنامههای ستاد و هر شعبه با همفکری تمام دوستان مرور و بررسی شد.
او یادآور شد: افراد بومی هر استان بیش از دیگر همکاران به ظرفیتها و شرایط استانی اشراف دارند از این رو در جذب نماینده و افزایش سطح ارائه خدمات میتوانند در پیشبرد اهداف تاثیرگذار باشند.
دولتخواه در ادامه موضوع گفتوگو رویداد سهشنبههای پاسخگویی مبنی بر توسعه شبکه فروش، گفت: یکی از مهم ترین اهداف مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران در سال ۱۴۰۲ جذب ۱۸۳۳ نماینده است که جذب نماینده جنرال در اولویت قرار دارد اما در جذب نماینده شرط داشتن دفتر آنچنان ملاک نیست و نمایندگان جدید میتوانند با تکیه بر توان بازاریابی و فروش بیمه نامه، به عنوان نماینده بیمه رازی فعالیت داشته باشند.
شعبانی پور در این رابطه تصریح کرد: در جذب نماینده به اتحادیه و تشکلهای صنفی سطح شهرستانها آنچنان توجهای نشده و با توجه به این موضوع میتوان تخصصی سازی نمایندگان و شعب را به بهترین شکل عملیاتی کرد، در این رابطه میتوان گفت به طور مثال افراد فعال در حوزه HSE توان بالایی در بازاریابی، معرفی و فروش بیمهنامههای آتش سوزی دارند.
رئیس اداره نظارت بر امور شعب بیمه رازی تاکید کرد: بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ در راستای تحقق سه هدف بازاریابی تهاجمی، مشتری مداری و تنفیذ اختیار ستاد به شعب، قدم در جذب ۱۸۳۳ نماینده جدید گذاشته و به جرات میتوان گفت در جذب نماینده ۹۵ درصد فرآیند به شعب ارجاع داده شده و تنها دریافت کد نمایندگی از بیمه مرکزی توسط ستاد پیگیری میشود.
دولتخواه در این رابطه بیان کرد: جذب نمایندگی دارای یک فرآیند تعریف شده است که در ابتدا باید در آزمون آداب شرکت و دوره آموزشی را پشت سر بگذارند و در مراحل بعدی شعب همراه افراد خواهند بود و در صورتی که افراد در آزمونها شرکت کنند، طی هفت روز کاری کد نمایندگی به نماینده اعطا خواهد شد.
شعبانیپور در انتها گفت: یکی از اهداف توسعه شبکه فروش و نمایندگی، دمیده شدن روح جدیدی به شرکت با تاکید بر خلاقیت است و ارائه طرحهای بیمهای جدید با جدیت پیگیری خواهد شد و نمایندگان میتوانند طرح و مطالعات جدید خود را از طریق شعب به ستاد ارائه کنند.
نظر شما