مسابقه علمی سرآمدان پیش‌نیازی برای شایسته‌ پروری در بیمه سرمد

مسابقه علمی سرآمدان پیش‌نیازی برای شایسته‌ پروری در بیمه سرمدمسابقه علمی سرآمدان با تکیه بر استراتژی‌های کلان شرکت مبتنی بر توانمندسازی سرمایه انسانی روز جمعه ۲۳ شهریور ماه با حضور تمامی کارشناسان ستادی در دانشگاه خوارزمی و کارشناسان شعب در ۳۹ شعبه سراسر کشور برگزار شد.

مسابقه علمی سرآمدان پیش‌نیازی برای شایسته‌ پروری در بیمه سرمد
صفحه اقتصاد -

مسابقه علمی سرآمدان با تکیه بر استراتژی‌های کلان شرکت مبتنی بر توانمندسازی سرمایه انسانی روز جمعه ۲۳ شهریور ماه با حضور تمامی کارشناسان ستادی در دانشگاه خوارزمی و کارشناسان شعب در ۳۹ شعبه سراسر کشور برگزار شد.

این رویداد به منظور ارزیابی دانش بیمه‌ای کارکنان ستاد و شعب به عنوان پیش‌نیازی برای طراحی برنامه‌های رشد و توسعه در حوزه شایستگی‌های کارکنان برگزار شد.

سیدمهدی بهشتی نژاد مدیرعامل شرکت بیمه سرمد ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران این طرح، اظهار داشت: پویایی و حرکت در مسیر تعالی و سرآمدی لازمه حضور موفق سازمان‌ها در فضای متحول و رقابتی امروزی است. حضور موفق یک شرکت بیمه به عنوان کسب و کاری فعال در حوزه خدمات در این تحولات و رقابت‌ها از طریق بهره‌مندی از کارکنانی شایسته میسر می‌شود. لذا توجه و تمرکز بر شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های سرمایه انسانی همچنین طراحی برنامه‌هایی مناسب برای پرورش و بهبود مستمر آن‌ها از استراتژی‌های محوری شرکت بیمه سرمد است که از طریق برنامه‌هایی نظیر سرآمدان قابل تحقق خواهد بود.

وی تصریح کرد علاوه بر پاداش و جوائز نفیسی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است، این مسابقه علمی به عنوان پیش‌نیازی برای شایسته پروی سرمایه انسانی شرکت و معیاری جهت برنامه ریزی آموزشی در راستای استراتژی شرکت خواهد بود.

یاسر فرهی مدیر سرمایه انسانی شرکت بیمه سرمد نیز با اشاره به این که در عصر حاضر کارکنان با دانش به‌روز از جمله مهمترین دارایی‌های یک سازمان محسوب می‌شوند، بیان داشت: مسابقه علمی سرآمدان در راستای استراتژی توانمندسازی سرمایه انسانی بیمه سرمد طراحی شد. هدف آن شناسایی وضع موجود دانش بیمه‌ای کارکنان ستاد و شعب بوده و حیطه دانش و سطح آشنایی و توانایی همکاران را مورد سنجش قرار خواهد داد.

وی افزود: پس از پایان این طرح و بهره‌گیری از رویکرد تحلیل شکاف (Gap Analysis) می‌توان از نتایج آن در حوزه‌های آموزش و یادگیری، توسعه فردی، برنامه‌ریزی مسیر شغلی، ارتقاء، گردش شغلی، جبران خدمات، برنامه‌های حفظ و نگهداشت، ایجاد قابلیت اشتغال، تعیین حدود اختیارات و سطح دسترسی‌های فنی و… استفاده نمود.

در پایان، فرهی از حمایت همه جانبه مدیریت‌عامل و معاونین شرکت و همچنین تلاش‌های مدیران ستادی و شعب در اجرای این رویداد تشکر و قدردانی نمود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار